I. A SZOLGÁLTATÓ
- Regisztráció. A regisztráció során a Felhasználónak meg kell adnia a következő személyes adatokat:
- A www.azurbagoly.hu (www.azureowl.com, www.tejfestek.hu) online áruházat az Azúr Bagoly Kft. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).
- A Szolgáltató cégneve: Azúr Bagoly Korlátolt Felelősségű Társaság.
- A Szolgáltató rövidített neve: Azúr Bagoly Kft.
- A Szolgáltató székhelye: 2039 Pusztazámor, Hunyadi utca 4.
- A Szolgáltató postai címe: 2039 Pusztazámor, Hunyadi utca 4.
- A Szolgáltató (Cg:13-09-148390, bejegyezve 2011.07.01-jén a Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság által, adószám: 23423220-2-13) sóskúti jegyző által kiadott 1/2014-es nyilvántartási szám alatt, a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.
- Tárhelyszolgáltató: Magyar Hosting Kft (1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22., Cégjegyzékszám: 01-09-968314)
II. A VEVŐ
- Minden olyan – a hatályos magyar jog szerint – természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli egyéb jogalany, aki (amely) a Szolgáltató termékét a Szolgáltató weboldalának igénybevételével online megvásárolja.
III. AZ EGYEDI ADÁSVÉTEL LÉTREJÖTTÉNEK FOLYAMATA
- A megrendelések leadása az Azúr Bagoly internetes áruházban kizárólag elektronikus úton, interneten keresztül lehetséges, a www.azurbagoly.hu, www.azureowl.com, www.tejfestek.hu webcímeken.
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a Vevő részére.
A megrendelést a Vevő leadhatja regisztrációval vagy regisztráció nélkül. Utóbbi esetben törzsvásárlói pontok gyűjtésére nincs lehetőség. A rendelés leadása előtt a regisztrált Vevőnek lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására.
A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a Vevő ajánlatot tesz nem-írásbeli adás-vételi szerződés megkötésére (azaz megrendelést ad fel). Szolgáltató az ajánlattételt elfogadja, amennyiben az ajánlattételtől számított 72 órán belül visszaigazolást küld a Vevő regisztráció során megadott e-mail-címére; kártyás fizetés esetén Szolgáltató csak sikeres fizetéskor igazolja vissza a megrendelést. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, fizetési határidőt, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, szállítási költséget, termékmegnevezés(eke)t és darabszámot, valamint a Vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás 72 órán belül nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A Vevő és a Szolgáltató között létrejött nem-írásbeli megállapodás értelmében a Vevő köteles a megrendelt termékek ellenértékét és szállítási költségét a Szolgáltatónak a fizetési határidőig megfizetni, Szolgáltató pedig köteles a megrendelt termékeket a Vevő által kért szállítási címre eljuttatni.
A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.
- Az Szolgáltató a vételár minden elemét bruttó összegben jeleníti meg az internetes oldalán, és a vételárról szóló számlát is ennek megfelelően állítja ki a Vevő által a termékrendelés folyamán megadott számlázási adatok alapján.
- Az Szolgáltató elektronikus számlát bocsát ki a Számlázz.hu szolgáltatás segítségével, melyet email-en keresztül juttat el a Vevőnek.
- Ha a Szolgáltató nem tudja teljesíteni a megrendelést, erről haladéktalanul tájékoztatást küld a Vevőnek, és a le nem szállított termékek esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A visszautalással kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
- A megvásárolt termékek vételárának kiegyenlítése csak az alábbiakban meghatározott fizetési módok valamelyikének igénybevételével hajtható végre, és a Vevő a rendelés véglegesítésével elfogadja, hogy egyéb kondíciók melletti teljesítésre nem nyílik lehetősége.
- Előreutalás: Előreutalásos vásárlás esetén a Vevő a vételárat előre átutalja a Szolgáltató CIB Banknál vezetett 10700770-66629632-51100005 számú pénzintézeti számlájára. A Szolgáltató kizárólag azon a napon kezdi meg a termék megküldését a Vevő részére, amelyiken a hiánytalanul átutalt vételár a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került.
- Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetés esetén a Vevő a felhasználói felületen található ‘Pénztárból’ átirányításra kerül az OTP Simple biztonságos weboldalára, amelyen keresztül ténylegesen megtörténik a vételár kiegyenlítése. Sikeres fizetéskor a pénzintézeti weboldal a Vevőt visszairányítja a felhasználói felületre. Az esetlegesen sikertelen teljesítés alkalmával ugyanez történik, és a Vevő ismételten megkísérelheti a bankkártyája használatát vagy egyéb kiegyenlítési módot választhat.Vevő elfogadja, hogy az Azúr Bagoly Kft. (2039 Pusztazámor, Hunyadi utca 4.) által a www.azurbagoly.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Szolgáltató Kft. (1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.),
- felhasználónév
- vezetéknév
- keresztnév
- ország
- telefonszám
- e-mail-cím
- Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
- Utánvét: Utánvétes vásárlás esetén a Vevő arra vállal kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék (a termékek) kiszállításával egy időben, annak (azok) átvételekor fizeti meg a futárnak készpénzben, előre pontosan kiszámított és a termékrendelés folyamán közölt összegben.
IV. A KISZÁLLÍTÁS, A TERMÉK ÁTVÉTELE ÉS A PANASZKEZELÉS
- A megvásárolt termék kiszállítása futárszolgálat közreműködésével, GLS Csomagponton, Pick Pack Ponton való átvétel vagy személyes átvétel útján valósul meg. A mindenkor hatályos kiszállítási határidőket és egyéb feltételeket, a futárszolgálat elérhetőségét, kondíciókat, valamint a Pick Pack Pontokat a honlapon közzétett Tudástár tartalmazza.
- A Vevő a futárszolgálattal történő külföldi házhozszállítás esetén előreutalással tud fizetni, minden más szállítási mód esetében bármelyik fizetési módot választhatja.
- A futárszolgálat fuvarozóként a termékcsomag megérkezéséről a Vevőt késedelem nélkül értesíti. Az értesítés megérkezését követően a küldeménnyel a Vevő jogosult rendelkezni. A futár alapvetően munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között, a vásárlás során megjelölt szállítási címre kézbesíti a termékcsomagot, ugyanis ezt az alapszolgáltatást fedezi a vételár részét képező kiszállítási díj. A Vevőnek természetesen lehetősége nyílik arra, hogy közvetlenül a futárszolgálattal egyeztessen a kézbesítés feltételeiről.
- Amennyiben a termékcsomag kézbesítése a Vevő érdekkörében felmerülő okból (pl. a vásárlás folyamán téves szállítási adatok rendelkezésre bocsátása) vagy az előreláthatósági klauzulát [Ptk. 6:142. §] megsértő magatartása miatt késedelmet szenved, illetőleg meghiúsul, az ebből fakadó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) kivétel nélkül a Vevő terhére esnek, és a Szolgáltató ezekért sem a Vevő, sem pedig harmadik személy irányában nem felelős.
- A Vevő a termék átvételének helyszínén és időpontjában köteles a küldemény tartalmát tételesen, mennyiségi, továbbá minőségi szempontból egyaránt ellenőrizni, és a Szolgáltató szerződésszerű teljesítése esetén a fuvarlevelet (az átvételi elismervényt) aláírni. A szabályszerűen kiállított fuvarlevél (átvételi elismervény) az ellenkező bizonyításáig igazolja, hogy a küldemény és csomagolása az átvételkor hibátlan, valamint hiánytalan állapotban volt.
- A Vevő az esetleges hibás teljesítés felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát (a hiányosságot) a Szolgáltatóval az azurbagoly.hu honlapon, a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül közölni. Szolgáltatói hibás teljesítésnek minősül, ha a termékcsomag sérült, és nincs hozzá mellékelve a sérülést tényként rögzítő kárfelvételi jegyzőkönyv vagy a küldemény nem a Vevő részéről megvásárolt termékeket tartalmazza. A hiba jelzésének késedelméből, netán elmaradásából és a hibás (hiányos) termékcsomag átvételéből származó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) megtérítésére a Vevő köteles.
- A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében amennyiben a vásárló magánszemély, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Cégekre az indokás nélküli elállási jog nem vonatkozik.
- A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
- Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
- Elállás esetén a Vevő köteles a terméket saját költségén visszaküldeni a Szolgáltató raktárába (Azúr Bagoly Kft., 2039 Pusztazámor, Hunyadi utca 4.) A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát. A Szolgáltató szállítási díjat nem térít vissza.
- Szolgáltató a termék(ek) vételárát a Vevő által megadott bankszámlára való átutalással téríti vissza.
- A Vevő elállási jogát csak sértetlen termék esetében gyakorolhatja.
- Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételét a Szolgáltató nem vállalja.
- Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem-előregyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. bútor egyedi színnel vagy huzattal).
- Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
- ’BÚTORFESTÉS’ kategóriába tartozó termékek esetében egy Vevőnél (e-mail-cím, postázási és számlázási cím alapján) egy alkalommal, vásárlástól számított 30 napon belül, amennyiben a Vevő nem elégedett a termékkel, a Szolgáltató visszafizeti a vételárat, amennyiben Vevő a maradék terméket visszaküldi, ahol a mennyiség legalább az eredeti 50%-a.
- Amennyiben a termékkel, a Vevőnek panasza merül fel, úgy az azurbagoly.hu honlapon, a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikére kell megküldeni. A Szolgáltató a panaszokat beérkezésük sorrendjében, legkésőbb 30 (harminc) napon belül vizsgálja ki, és a panasz közlésével egyező módon értesíti a Vevőt a vizsgálat eredményéről. A panasz elutasítása esetén a Vevő a felügyeleti szervekhez (pl. a jegyzőhöz, a Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez) vagy a bírósághoz fordulhat illetve panaszt tehet az EU 524/2013 rendelete alapján ezen az Online Vitarendezési Felületen.
V. GARANCIA, JÓTÁLLÁS
- Bútorokra és kiegészítőkre 6 hónap garanciát vállal a Szolgáltató. Ezek használt, felújított termékek, amik a terméklapon minden esetben feltüntetésre kerülnek. Meghibásodás esetén Szolgáltatóval az azurbagoly.hu honlap Kapcsolat oldalán található elérhetőségek valamelyikén Vevő vegye fel a kapcsolatot és javítás módjáról a Szolgáltató 14 napon nyilatkozni fog. A garancia nem terjed ki nem rendeltetésszerű használatra.
- ’BÚTORFESTÉK’ kategóriába tartozó termékek esetén 3 hónapon belül kell jelezni a minőségi problémákat. Ezeket a termékeket csak eredeti csomagolásban vesszük vissza.
VI. TÖRZSVÁSÁRLÓI RENDSZER
- Regisztrált felhasználóink minden vásárlással törzsvásárlói pontokat (‘Festékpöttyök’) gyűjtenek.
- További törzsvásárlói pontok gyűjthetők egyéb, Szolgáltató által meghatározott eseményeknél pl. regisztráció vagy kiemelt akciók.
- Szolgáltató jogosult egyoldalúan megváltoztatni a vásárlás után járó pontok mértékét.
- Vásárláskor a Festékpöttyök beválthatók 1 pötty = 1 Ft árfolyamon a ‘Pénztár’ oldalon.
- A Festékpöttyök érvényessége 180 nap.
VII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
- Az Szolgáltatót – különösen, de nem kizárólagosan a saját, illetve üzleti partnerei gazdasági érdekeinek védelmében – megilleti az ÁSZF egyoldalú módosításának joga.
- A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal.
- Az e-mail-címek kezelése elsősorban a Felhasználó azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.
- A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.
- A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
- Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével a Vevő a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz fordulhat az info@azurbagoly.hu címen.
- Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@azurbagoly.hu címen.
- A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából Vevő békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület; 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.; levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.:81.
- Amennyiben a felhasználói fiókja teljes törlését szeretné, a Vevő ezt a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül, az info@azurbagoly.hu e-mail-címen kérheti. A törlést a Szolgáltató 14 napon belül köteles végrehajtani. A törlés nem érinti a jogszabályokban (pl. Számviteli Törvényben) előírt adatmegőrzési kötelezettségek teljesítését.
HATÁLYOS: 2019. OKTÓBER 1-TŐL VISSZAVONÁSIG ÉS/VAGY MÓDOSÍTÁSIG.